¿ESTÁS SEGUR DE QUE SEMPRE COBRARÀS PER ELS TEUS SERVEIS?

Presentació de la plataforma de gestió de deute i arxiu de morosos de CEVE

Fa dos anys a EMVETIB analitzarem la morositat del nostre sector i comptabilitzarem que, en les clíniques de Balears, la xifra aproximada d’impagats ascendia a 750.000 €, solament en serveis prestats per les nostres empreses, i la suma total del deute s’elevava a més d’1.200.000 €.

Calia actuar davant aquesta dramàtica situació i dotar d’instruments eficaços als nostres associats perquè el deute no solament deixés d’augmentar sinó que s’anés recuperant.

Vaga dir que detectem que gran part d’aquesta morositat venia des de protectores, col·lectius animalistes i individus activistes que, a més de gaudir de descomptes –moltes vegades per sobre dels nostres marges comercials– que distorsionar la percepció del preu, no pagaven. També advertirem que aquesta morositat segueix un mateix patró: l’encàrrec de molts serveis que al principi s’abonen per després, quan els imports s’eleven i acumulen, anar-se a un altre centre al moment en què s’exigeix el cobrament.

Per resoldre la situació tot d’una va sorgir la idea de crear un registre de morosos similar al d’altres sectors. I fer-ho amb totes les garanties legals.

A més, com aquest problema es repeteix en totes les Comunitats Autònomes, la solució havia de ser gestionada des de CEVE qui va contractar el serveis d’un despatx d’advocats especialitzat en el tractament i protecció de dades personals i fitxers de morosos. Solament quedava establir un protocol d’actuació i a dia d’avui ja s’han dut a terme dues proves pilot a Astúries i Sevilla.

I com el registre de morosos solament té caràcter descoratjador, és a dir evita que el morós repeteixi la mateixa jugada una vegada i una altra però no recupera el deute, s’ha dissenyat una solució integral.

Aquesta solució ja està preparada i volem mostrar-te-la!

El dia 12 de desembre a les 20:30 a la seu de CAEB de Palma i dia 14 a la seu de CAEB Eivissa, hem organitzat una reunió per presentar la plataforma de gestió de deute i els procediments de protecció de dades que hauràs d’implementar per fer ús de forma gratuïta d’aquesta plataforma.

Aquesta plataforma té dues funcions principals:

  1. Generar tota la documentació necessària per complir amb la protecció de dades.
  2. Gestionar i documentar pagaments ajornats, ja sigui amb pagaments directes o mitjançant finançament bancari.

Acudeix el dia 12 o dia 14 a la reunió que, sens dubte, marcarà un abans i un després en la gestió del cobrament dels teus serveis. T’esperem.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *